MATEMATIKA 4. A

ČTVRTEK 21. 5. 

Hezký den! Dnes vás čekají dva poslední úkoly tohoto týdne, abyste si zítra mohli užít poslední (tedy doufejme) skype výuku!

STŘEDA 20. 5. 

Dnešní pokračování ...

Nápověda 🐌

ÚTERÝ 19. 5. 

Pokračování ... 🐌

PONDĚLÍ 18. 5. 

Tento týden vás čeká 5 úkolů, které spolu souvisí. 

Počítejte nebo zapisujte si je postupně do sešitu. 

PÁTEK 15. 5. - Mezinárodní den RODIN

Hezký den! A dnes žádné počítání 😢. Čas, který nestrávíte nad matematikou, prožijte hezky s někým z rodiny nebo rovnou se všema! 😀 Zahrajte si třeba pexeso, piškvorky nebo nějakou oblíbenou rodinnou deskovku. 

Třída je taková “školní rodina” 👍 Užijte si dnešní skype s vaším panem učitelem 🧔🏻

ČTVRTEK 14. 5.

Pěkný den všem! Tak jak to včera šlo? 🦧

zatím mám jen šest odpovědí a hádejte, kdo vás nejvíc zmátl? 

🐙 

Pozor! chobotnice nemá vnější kostru (nemá krunýř jako třeba 🐢 , ani kutikulu jako hmyz 🦟 , ani žádnou jinou schránku 🐌 ) 

https://forms.gle/KAKKj5feSLp67mZ49

STŘEDA 13. 5. 

Hezký den! Dnes tu na vás čeká testík z přírodovědy. Jsem zvědavá, jak ho zvládnete. 

Tak s chutí do toho!!! 

ÚTERÝ 12. 5.

Hezký den! Doufám, že jste zvládli vyluštit křížovku.

Dnes počítej do sešitu a pracuj samostatně. Bez pomoci starších sourozenců, maminky, tatínka, babičky, dědečka, tety a strejdy. Prostě sám - sama!

PONDĚLÍ 11. 5.

Přeji vám hezký povíkendový den ☀️

Dnes vás čeká křížovka. Pokud vyplníte řádek správně, tak se označí zeleně. Pozor na háčky a čárky! Hodně štěstí 💪 👍

ČTVRTEK 7. 5.

Hezký den! 

Dostala se ke mně informace, že někomu v úterý nešel správně otevřít dokument. Tak jsem to zkusila vymyslet jinak. Úkol pro ty, kterým to nešlo - vrátit se na úterní tlačítko a vyzkoušet. Dnes budete pátrat a kombinovat a přemýšlet jako správní detektivové. 

STŘEDA 6. 5.

Dnes jedna krátká přemýšlecí úloha. Vyřeš ji do sešitu.

Pavla, Karolína, Ondra a Vilém se fotografují, jak vedle sebe sedí na lavičce. Najdi jejich místa. K tomu si pozorně přečti pokyny. Ondra nechce sedět vedle Pavly. Vilém si nechce sednout vedle Karolíny. Ani jedno z děvčat nechce sedět na kraji. Vilém sedí úplně vlevo. 

ÚTERÝ 5. 5.

Hezký den! Dnes počítejte do sešitu. 

PONDĚLÍ 4. 5.

Hezké májové pondělí! 
Co myslíte jak dopadlo poslední dubnové počítání? Kdo nečetl pořádně a nechal se nachytat???
A komu se do počítání nevloudila žádná chybička? 
Bezchybně počítali: ÁĎA, SÁRA CH., ELIŠKA

Jedna chybička se většinou vloudila do prvního příkladu MARŤOVI, TOMOVI H., VÁŠOVI, BERTĚ a SÁŘE S.

Ostatním se vloudilo chyb víc!

Všichni jste správně spočítali 2. příklad. Polovina z 48 košťat je opravdu 24 košťat (48:2=24) .

1.) Malá čarodějnice chodí do čarodějnické třídy, kde má 12 spolužaček. Čarodějů je o 9 méně. Kolik chodí do třídy celkem čarodějnických dětí?

Kolik je ve třídě čarodějnických holek? 1 malá čarodějnice + 12 spolužaček - 1 + 12 = 13

Kolik je tam čarodějnických kluků? O 9 méně než holek - 13 - 9 = 4 

Celkem 13 + 4 = 17

3.) Je filipojakubská noc. Na parkovišti bylo v 1:00 přesně 22 košťat. Mezi 1:00 a 1:30 přiletěla 4 košťata. Mezi 1:30 a 2:00 přiletělo 6 košťat a 1 koště odletělo. Od 2:00 do 2:30 přiletěla polovina košťat z toho, co minulou půlhodinu a odletělo o 3 více košťat než minulou půlhodinu. Hodinu ukazují 2:31. Kolik je na parkovišti košťat, když za poslední minutu žádné koště nepřiletělo, ani neodletělo?

Do jednoho příkladu by šlo zapsat např. takto: 22+4+6-1+(6:2)-(1+3)=30

Příště prosím pořádně číst!!!!

Tak dnes to bude bez slovních úloh :) 

ČTVRTEK 30. 4. 

Hezký den!
Do pavučiny se nezapletli a správně ji vyřešili: Tom H, Dan, Tom J, Váša, Áďa, Sára Ch, Eliška a Sára S! 
Blahopřeji!!!
Počítej do sešitu. Není potřeba dělat složité zápisy, spíše přehledné.

STŘEDA 29. 4. 

Dnes jedna pavučinka. Ať se daří!

ÚTERÝ 28. 4. 

Hezký den! Doufám, že jste včerejší puzzle zvládli poskládat i vyřešit.

Dnes počítejte do sešitu. U slovní úlohy můžeš udělat zápis bez šipek, do kterého si přímo počítáš.

PONDĚLÍ  27. 4.

Hezký začátek týdne všem! 
Měli pravdu všichni, kdo mi napsali, že 1. a 2. příklad je stejný, jen jednou napsaný jako odčítání a podruhé jako sčítání. Taky můžeme říct, že druhý příklad je zkouška pro první. Stejné je to u 3. a 4. příkladu. 
Skvělá práce!
Nyní klikni a ať se daří!!!

PÁTEK 24. 4. 

1.) 543 000 - 186 279 =

2.) 186 279 + 356 721 =

3.) 185 787 : 7 =

4.) 26 541 . 7 = 

ČTVRTEK 23. 4. 

Dnes mám pro vás opakování základních početních operací. Na závěr mi, prosím, nezapomeňte napsat, zda vám aplikace fungovala. 

STŘEDA 22. 4. - DEN ZEMĚ 

Děkuji za správné odpovědi, i když ne všechny byly správné!!! Správná odpověď byla 22. 4. nebo 22. dubna.
(odpověď - KDY SLAVÍME DEN ZEMĚ? - byla špatná odpověď!!! Je potřeba číst zadání :) )
Dnešní úkol: V obrázku je schováno liché číslo. Najdi ho!

ÚTERÝ 21. 4. 

Krásný den vám všem! Dnes vás opět čeká počítání s tajenkou, tak s chutí do toho!!!

PONDĚLÍ 20. 4. 

Ahoj všem! 

Někteří zapomněli, že už umí velká čísla. Proto si je dnes zopakujeme. Až budeš mít spočítáno, přečti výsledky někomu staršímu než jsi Ty. Počítej do sešitu. Pokud bys něco nevěděl, na konci zadání je nápověda. 

Ať se daří!

PÁTEK 17. 4. 

Dnes máte čas opravit si chyby a dodělat, co kdo nestihl. No a někdo bude odpočívat!
Kdyby přece jen se zastesklo matematickým buňkám po matematice, můžete si vyzkoušet úložky z Dobrovolné matematiky! Stačí kliknout vlevo v Menu.
Přeji hezký den i víkend!

ČTVRTEK 16. 4.

Počítej do sešitu a výsledek zapiš do formuláře. 

STŘEDA 15. 4. 

Dnes počítej do sešitu a výsledky zapiš do formuláře.

ÚTERÝ 14. 4.

Krásný poprázdninový den! 
Dnes zahřejeme matematické buňky :)
Klikni na tlačítko a pusť se do toho...

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky